fredag 23 januari 2009

Väggdekaler och fondväggar

Börjar kännas som om det är dags att sätta lite personlig prägel på huset. Än så länge har vi inte satt upp EN enda tavla i hela huset, känns nästan förargligt att göra hål i de hela, fina väggarna ;-) På att-göra-listan alltså, upp med lite tavlor och foton.

I somras satt jag och surfade runt på lite fina fondtapeter och wallstickers och hittade en kanonbra dansk sida som sålde just det senare. Det var ett så enkelt namn tyckte jag så det MÅSTE jag ju bara komma ihåg minns jag att jag tänkte och struntade att skriva upp länken. Inte sjutton har jag lyckats hitta sidan igen trots att jag tillbringat rätt mycket tid på att surfa runt i jakt på den. Förrän i går natt då jag ÄNTLIGEN googlade på rätt sökord och trillade in på TrendyStickers.dk


Hur snygg skulle inte den här vara bredvid platt-TVn i vardagsrummet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar